Max de Lux, Maxmål, Maxbox, Skor och lite annat ......

Åkte till Barkarby i kväll för att kolla efter en matberedare på Mediamarkt.
Hittade ingen som föll mig i smak.
Men då vi ändå var i Barkarby så kunde jag naturligtvis inte åka hem utan att gå in på Skopunkten också.
Jag smet in där medan Darlingen och Lillsessan A gick in på toys`r´ us.
Hittade dock bara ett par skor till mig, men två par till Lillsessan.



Svarta vår & sommarskor till mig.
Svarta "bra-att-leka-på-dagisgården-med" skor till Lillsessan.
Vita sommarsandaler till Lillsessan.



Vad jag inte visste när jag köpte skorna var att Lillsessan hade lindat sin far kring lillfingret när dom
var på toys `r´ us, så hon hade redan fått en present.
Ingen dålig present heller ......
En jättefin båt till sin bäbis :)



Lillsessan A med sin nya båt.


När vi shoppat klart var Darlingen hungrig, och eftersom han så snällt (!!) följt med oss på shopping-
rundan så tyckte jag att han var värd en middag på sitt favoritställe Max.
Det blev Max de Lux, Maxmål & Maxbox, samt diverse såser och dricka.



MAXat med mat :)


Naturligtvis kunde vi inte åka hem förän den lilla sessan fått åka m i n s t två ggr i rutschkanan.
Usch vad kallt det var att stå där och vänta .....



Tjohoo, se upp där nere .....!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0