Julen varar fram till Påska .......

I samma veva som jag håller på att sätta fram påskriset ringer underbara Princess P och talar om att hon idag tagit ner sina julgardiner.
Vi är olika på det sättet, prinsessan och jag. Hon är kaos och jag är ordning och reda.
Vi har många gånger diskuterat detta, och undrar vem av oss som har "rätt". Hemma hos henne är det rätt med lite oreda. Hemma hos mig är det tvärtom.
Så länge man själv trivs så måste det ju vara det som är rätt ?!?Eftersom vi inte kommer vara hemma i påsk, så är detta ris det enda vi pyntar lägenheten med.


Kommentarer
Postat av: Princess P

Vill bara påpeka att det var inga typiska julgardiner. :-) Svarta, fast det stod ju förstås God Jul på dom. ha ha ha

2009-04-07 @ 15:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0