Mysdag

I dag har Amanda fått en riktig mysdag.
I förmiddags åkte Magnus med henne till Sollentunabadet, och därefter åkte dom till Stinsen och åt lunch.

Sen kom hon hem till mig och fick en ny film jag köpt till henne, och på eftermiddagen kom hennes kusin Ida, som ska sova här med oss i natt.
Tjejerna har badat, spelat spel, stojat, ätit Tacos och nu är dom ute i lekparken och röjer.

Det är bara vi tre tjejer hemma nu i kväll, för Darlingen är på killkväll hos en kompis.

Då Amanda som sagt inte ska äta mjölk på ett tag så var det svårt med Lördagsgodis.
Ungen är ju gaaaalen i choklad (hmmmm, undrar vem hon fått det ifrån ?!?!)

Det får bli Lördagsmys med Fru Estrella och Herr OLW i stället .....


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Sara, vad kul att du lämnade kommentar och länk hit hos mig! Hit måste jag ju kika in igen. Kul att följa er ;-)



Kram

2009-09-07 @ 16:42:07
URL: http://jennybergvall.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0