Ny hund ! Ny Hund ?

Här kommer bilder på mammas nya hund Malva !
Hon är snart nio veckor gammal, och rund som en köttbulle ;)







Här kommer lite bilder på min väns hundvalpar. Dessa valpar kommer inom en snar framtid att säljas,
så om du är intresserad - hör av dig till mig så ska jag förmedla kontakten.

Valparna, 4 tikar och 2 hanar, är födda på självaste Kronprinsessans födelsedag, nämligen den 14:e Juli.
Mamman är en korthårig Chihuahua och Pappan är en Lhasa Apso.

Valparna är så otroligt söta och charmiga, så om du går i hundtankar tycker jag absolut att du åtminstonde ska titta på dom. Som det ser ut nu så blir tre av dem (två tikar och en hane) korthåriga, och de tre andra (två  tikar och en hane) mera långhåriga. Just nu är dom mest "luddiga".

Dom kommer väl bli leveransklara vid omkring 10 veckors ålder.
Hundarna bor i Märsta, så om du är Väsbybo så är det ju inte så långt att åka och kika.......

Här kommer bilderna som kommer göra att du smälter ;)





































Erkänn - Du blir lite sugen va ?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0