Drömmen om Herrön

Igår fick jag förfrågan från Jenny om jag ville följa med henne och kolla in Killinggängets föreställning på Dramaten.
Jag hade inte hört talas om den, men tänkte att dom brukar ju vara roliga.
Dessutom kändes det jättekul att få komma ut och göra något "vuxet".
Vet inte om man ska kalla deras humor direkt vuxen, men ändå . . . . .
Föreställningen var bitvis totalt förvirrad, men största delen så rolig så man skrattade mascaran av sig :)

Så här såg jag ut, innan mascaran rann !


Tack söta Jenny för att jag fick följa med !!


Jag kan inte minnas att jag vart på Dramaten tidigare, men tyckte att det var jättefint.
Så här tjusigt var taket i salongen.



Kommentarer
Postat av: Nana

Oj, vad snygg du var på bilden. Nyklippt?

Kram!

2009-12-20 @ 17:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0