Hemma

Nu är vi hemma i Väsby igen. I alla fall jag & Magnus. Amanda stannade kvar på landet en dag till med mormor och morfar.
Denna vecka ska jag jobba i 2 och  halv dag, sen blir det långhelg igen :)
I morgon kväll ska vi fira lillfiskusinen Hanna som fyllde år den 26:e.

Jag antar att det kommer vara lugnt på jobbet dessa dagar. Jag har i och för sig ett gäng prislistor att uppdatera inför 2010 så då är det bara skönt om det är lugnt på telefon!

Sen vi kom hem har Magnus roat sig med sin julklapp som han fick av mig (PS3) och jag har mest legat på soffan och njutit av tystnaden.
Amanda kan verkligen hålla låda. Dessutom är hon inne i värsta trotsperioden just nu. Hon varken hör eller ser
n å g o n ti n g !!

Snart börjar "underbar och älskad av alla" på tv. Har sett den på bio, och har för mig att den var rätt dålig. Men hellre den än "bodyguard".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0