Ho Ho Ho

Nu har vi haft julklappsutdelning med Sara och Felix, då dom inte kommer vara med oss på julafton.
Felix fick bl.a Band Hero, så nu sitter dom och spelar på det. Det ingår gitarr, trummor och mick så ni kan ju gissa hur det låter här hemma nu ;)
Amanda fick pysselsaker av Sara, så hon och Matilda sitter nu och limmar, klistrar, rullar piprensare mm.

Själv parkerade jag mig här, framför datorn, med mitt tredje glas glögg :)



Vi hade bestämt att vi inte skulle ha nån gran i år, då vi kommer vara på Harö.
Men klockan kvart i sju i morse kom Magnus på andra tankar och tog bilen ner mot Runsa.
Sen kom han hem med denna lilla sötis:



Paketöppning:









Ny jacka:



Till Magnus stora förtvivlan - Felix fick en Djurgårdströja:



Kaoset efteråt:



Mina julklappar från Sara: Showegel, Hudlotion & tvål.



Och från Felix fick jag detta fina halsband:



I morgon bär det av till svärföräldrarna för att fira lite även med dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0