Alla heter Glen .......

Har varit några dagar i ett otroligt varmt och soligt Göteborg.
Var där och jobbade under Partille Cup.

Vi började Måndagen med att bygga upp våran "monter". Dvs ett plåtskjul med en vägg produkter.....

The Boss & Princess P sliter.





Tadaa ... Färdigt !!



Det var varmt och kvavt, så man fick vara noga med att dricka mycket.
Efterson man drack hela tiden så blev det en del besök hos Maja.
Baja-Maja.




Jag hade familjen med mig också, och Amanda tyckte att hotellets lekrum var roligt.





På Tisdagen tog Amanda och Magnus spårvagnen till ett stort inomhus-lekcenter.
Bus & Leklandet.







Högst upp på hotellet låg relax-avdelningen, och "poolen" som fanns där tyckte Amanda var skön.
Den var jättevarm och bubblade som bara den.
Amanda hittade dock stopp-knappen och stängde av bubblet när vi var själva.

Efter en hel dag i solen var jag inte så jättesugen på att sitta i ett varmt bubbelbad, men jag var med en stund.
Amanda tyckte det bara var roligt att få ha poolen för sig själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0