Skara Sommarland

Årets resa till Skara Sommarland bjöd på mestadels bra väder.
Vi fick en regnskur varje dag, men annars var det kanon.
Inte för varmt, och inte så att man frös.
Amanda har ju blivit riktigt kaxig, så hon var med och åkte allt som jag åkte.
Jag bangade ur för tranan, fick lite småpanik bara av att titta på den.





Newton, eller Valen,  som vi kallar den.
Bakifrån: Magnus, Amanda, Sara & Felix.



Airboat.





Felix var så snäll och "offrade" sig att åka lite småkaruseller med Amanda.



Lunchpaus.
Amanda: Hamburgertallrik
Felix: Kebabtallrik



Amanda tyckte kebaben såg god ut, och Felix var inte överförtjust - så dom bytte tallrik :)



Jag vill verkligen avråda alla från att ta det som jag, Sara & Magnus tog.
Nämligen fish and chips.
Fisken var precis lika äcklig som den ser ut !!



Efterrätt !!



Snäll Storebror igen !



Bad & Vattenlandet....



Coola Felix åkte linbana och kastade sig ner i poolen.



Dessa "Slushar" var poppis hos barnen.
Jag tror vi tillsammans drack i alla fall 20-25 stycken ....



törstiga tjejer.



Solbaben ........



...... Sara.



Vi vann småvinster.



Och högvinster.



Trots att vi varit på SS fem gånger, så känns det lite som tradition att åka med i den guidade tågresan.



Söta syskon.



Tacobuffén vi åt till middag dag 2 var betydligt godare än lunchen dan innan.



Magnus roar sig ....



Efter två hela dagar på Sommarland var Amanda totalt stenad i bilen hem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0