Länge sen sist .....

Nu var det ett tag sedan jag skrev någonting.
Har inte riktigt varit på humör, men nu ska jag uppdatera lite .....
Vad har hänt sen sist ?

Våran bebis, JamJam har fyll tre år, och det firades med en riktig gourmet-tårta.
Dessvärre hade vi inga tårtljus hemma, men det gick lika bra med tre brinnande tändstickor !



Vi var på Harö en helg då det var riktig högsommar i Sverige.
Vi följde med storebror ut i hans båt och ryckte strömming.
Amanda tyckte det var jättemysigt att åka båt, speciellt när det kom vågor ....



Det var jättekul att fiska strömming för fiskarna var som galna.
Man behövde bara släppa ner sina krokar och så var det dags att dra upo igen.
Vi fick nästan 8 liter på mindre än en timme.
Det tråkiga var att rensa all fisk sen ......



Nu är min uppladdning på bilder så seg, så jag får fortsätta med lite fler bilder senare ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0