Tattoos

Snart, snart, snart ska jag äntligen tatuera mig igen.
Längtar.

Min första tatuering som jag gjorde när jag var bara barnet (21)
Den har blivit väldigt blek under åren, men jag gillar fortfarande min lilla söta svala.
Ska kanske ta och fylla i konturerna vid tillfälle ...



Min andra tatuering kommer jag inte ihåg när jag gjorde.
Jag och min stora storebror var där samtidigt.
Detta är den enda tatuering som jag känner att jag skulle kunna vara utan.
Gillade den jättemycket när jag gjorde den, men nu vete faan ...



Min tredje kommer jag ihåg att jag gjorde i Maj 2000 (för jag och Darlingen hade nyss blivit tillsammans)
Var inte lika fläskig då som nu, så denna gjorde lite ont ...



Min absolute favorite all time !!
Mammas lilla älskling.
Fotot som tatueringen är gjord ifrån togs på Amandas 1-årsdag (22/3 2005)
så denna gjorde jag i april-maj 05 nån gång ....



Jaha, så var det snart dags att göra en femte och kanske (bara kanske) sista tatueringen.
På Måndag klockan 11 kommer jag att n j u t a !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0