Lista

Inspirerad över en annan blogg jag brukar smygläsa ska jag nu göra en lista på saker jag verkligen borde göra. Om inte idag så åtminstonde i helgen.

* Damma, dammsuga & torka golv

* Byta och tvätta sängkläder

* Tvätta sofföverdragen

* Storhandla



Saker jag vill göra. Om inte idag så åtminstonde i helgen.

* Gå på Loppis / Second Hand

* Vara ute med Amanda - eventuellt en picknick

* Baka

* Shoppa



Saker jag förmodligen kommer att göra. Om inte idag så åtminstonde i helgen.

* Ligga i soffan och se på TV

* Äta en massa onyttiga saker

* Lösa korsord

* Surfa


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul lista! Den skall jag nog också sno någon dag s

2009-09-15 @ 08:20:33
URL: http://jennybergvall.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0