AIK

Oj, det där var en rubrik jag aldrig trodde jag skulle skriva...

Vad är det med AIK som har sån stor påverkan på karlar (jag skriver karlar, för jag känner ingen tjej som är lika galen som de AIK- hejande karlar jag känner) ?

Vi (mitt jobb alltså) sponsrar en hel del idrottslag. I första hand handbollslag, men även ett och annat fotbolls-, hockey- och innebandylag.
Bl.a så sponsrar vi AIK Hockey. Idag är det tydligen en viktig match för AIK Hockey.
Dom kan ta sig upp i Elitserien om dom vinner mot Växjö idag.
Eftersom vi som sagt sponsrar AIK så har vi säsongskort till alla matcher.
Då chefen vet att Magnus är en inbiten AIK:are, och han själv är Djurgårdare, så var det helt okej för honom att Magnus tog biljetterna till dagens match.
Magnus var sååå glad, för alla biljetter hade tydligen sålts slut jättefort, och de skulle bli en sååå spännande match......

Igår eftermiddag ringde min chef och sa att om AIK vinner dagens match så blir det fest efteråt, och "vi" var bjudna. Då han inte vill "beblanda sig" med AIK:are ;) så frågade han om Magnus och en till person ville gå.
OM dom ville gå ?!? Magnus höll på att skita ner sig rent ut sagt !!

Jag kan LOVA att han är mer nervös idag än vad han var vid vårat bröllop och sina tre barns födslar :/

VAD är det med AIK som är så speciellt ?
Det är ju trots allt bara en massa karlar som springer efter en boll, eller skrinnar efter en puck !!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad kul för honom!

Kan tro att han är nöjd nu då...



Kram kram!

2010-04-11 @ 22:05:12
URL: http://www.familjenastrom.se
Postat av: Bror

Det är inget specielt med råttorna, däremot så är DIF jäkligt heta just nu.

2010-04-17 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0