Booring

Usch vilken tråkig Torsdag det är idag. Det är jättelugnt på jobbet, så tiden går så långsamt.
Dessutom verkar jag ha fått tillbaka min förkylning :(  
För man borde väl inte ha blivit pollenallergiker efter 36 år ?!?

Inte en enda plan inför helgen har jag heller. Tar nog en tripp ner till loppisen, och kanske - kanske en sväng på knallemarknaden också.
Amanda har fått sin pappa att lova att som ska åka och bada på Lördag, så jag kommer få några timmar för mig själv - lovely !!
Blir det fint väder så får vi nog ta och göra lite fint på terassen också.

Om rinnet i näsan ger med sig så kanske jag får hälsa på lille John nåt i helgen också ......

Nu blir det nedräkning. Om exakt 58 minuter är det lunch !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0