Droppen som fick bägaren att rinna över . . .

Ikväll fick Amanda ett glas juice när hon låg i min säng ock kollade på film.
"Jag looooovar att inte spilla".
Efter tre minuter hör jag en duns, och frågar vad det var.
Amanda svarar med gråt i rösten att det var glaset som bara r å k a d e ramla.

Går in i sovrummet och ser att lakan, örngott, kuddar, vägg och golv är blöta :(
Blev så less och kanske lite väl arg och Amanda började stortjuta....

Grejen är att i princip samma händelse hade vi i Fredags, men då var det Coca-Cola i soffan.

Gissa vem som bokat tvättstugan tills i morgon ?!?


Kommentarer
Postat av: Cia

Hihi...jag det där känner jag igen.

Då kan vi tänka på varandra. Jag och Ida åker till mamma och pappa snart för att låna deras förenings tvättstuga, har nog halva landet med mig som skall tvättas... Härligt med gamal hedlig och stoor tvättstuga...hihi

2010-04-14 @ 17:31:15
URL: http://drommarverklighet.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ooops.... inte kul... men ack så lätt hänt..

Både att spilla - och att bli lite väl arg :)



Kram kram!

2010-04-14 @ 23:00:29
URL: http://www.familjenastrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0