Bella Sara

Idag hade Amanda sin första inskolningsdag på 6-års.
Det var bara mellan 9-11 och både jag & Magnus var med.
Amanda var som vanligt när någonting är nytt, lite småängslig.
Men det kommer gå bra.

Efter "skoldagens" slut åkte vi till Stinsen för att köpa en ryggsäck.
Amanda hade redan spanat in en "Sara Bella" ryggsäck i reklamblad från BR, men dessvärre var den slut.
Jag sa att vi kunde kolla på en annan affär eller avvakta tills det kom in fler, men hon ville ha en ryggsäck i dag så i stället valde hon en lite mindre ryggsäck i märket "Lego".

Det fanns en massa andra saker i märket Bella Sara, så Amanda köpte en skrivbok, pennor, suddegumm, linjal och pennvässare.

Ryggsäck + alla tillbehör kostade 300:-
Mindre än vad Bella Sara Ryggsäcek hade kostat - utan tillbehör!!

Jag var mycket nöjd med att vi "sparat" pengar så jag unnade mig lite nytt smink :)


Kommentarer
Postat av: Cia

Stora fina tjejen!

2010-08-16 @ 19:19:29
URL: http://www.drommarverklighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0