Fredagsfrys . . .

Igår ville Amanda vara kvar ute och leka en stund efter dagis. Jag var inte alls klädd för att vara ute i snön, men en stund stod jag ut. Jag drog Amanda i pulkan och "knuffade" ner henne för sluttningen utanför vår terass.
Till slut fick hon (tack och lov) nog och lade sig för att göra snöänglar i stället.





Efter den utestunden frös jag resten av kvällen, men inte Amanda !
Klockan 19.10 var vi ute igen.
Denna gång för att möta glassbilen :)



Idag ska vi nog prova på att åka skridskor, men då ska jag vara mer påklädd !

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härliga snöbilder... men det är inte sådär jättekul att vara ute nu om man inte är förberedd på det...



Hoppas det gick bra med skridskoåkningen idag!



Kram!

2010-02-06 @ 23:24:25
URL: http://www.familjenastrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0