Effektiv Eftermiddag

Jag slutade för en och en halv timme sedan och följande har hunnits med;

* Hämta Amanda på dagis
* Ner till Runby Vårdcentral
* Vaccinering av Amanda
* Hem från Vårdcentralen
* Startat två maskiner i tvättstugan
* Börjat koka pasta
* Startat upp datorn och bloggen

Ibland gäller det att vara effektiv :)

Shit vad jag börjar ledsna på kylan. Det är jättefint med all snö.
Barnen tycker det är jättekul att vara ute och leka nu när det verkligen är vinter.
Det är mycket mysigare än grått blask.
Men trots det så pallar jag inte att frysa mer.

Vi har kallt hemma - speciellt i sovrummet.
Vi har snorkallt på jobbet.
Det är minst tio grader kallt ute.
Det enda man kan göra för att tina upp är att ta ett varmt bad.
Fast där kan man ju inte ligga hela dagarna :/

Nu ska jag steka köttfärs och mixa ihop till en pastagratäng.
Framför spisen är det i alla fall varmt :)

Kommentarer
Postat av: sara kvick:)

hej:) jag kan vissa hur man gör med bakrunderna nästa gång vi kommer:) detb är svårt att förklARA:p

kram

2010-01-14 @ 15:45:12
URL: http://kvicks.blogg.se/
Postat av: Jenny

Snygg blogg du fått. Sober och fin ;)

2010-01-14 @ 22:52:00
URL: http://jennybergvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0