En underbar helg på Friiberghs herrgård !!

Framme på Friiberghs herrgård Lördagen den 23:e Jannuari.
Sara & Sandra:


Foto: Jenny Bergvall

Tjocko, Magdalena & Rickard hälsar välkomna och går igenom helgens schema
och aktiviteter:


Foto: Jenny Bergvall

Lunch:


Foto: Jenny Bergvall

Underbara och supersköna Mia Törnblom föreläser . . .


Foto: Jenny Bergvall

gestikulerar . . .



och posar:



Mitt lilla söta rum:



På sängbordet stod det en presentpåse med diverse godsaker inom hudvård, ett "Magganquiz" samt en vinflaska:



Tjejsnack vid whiskeybaren:


Foto: Sandra Åström

Delar av en supergod fikapaus:



Redo för middag:


Foto: Jenny Bergvall


Foto: Sandra Åström

Cocktailmingel.
Snacks....



.... och dricka:





Överallt var det tjejer ....



tjejer . . . .



och tjejer !!
Vet inte om vi lyckades, men här skulle vi se normala ut:


Foto: Jenny Bergvall

Och här skulle vi busa. Ser inte nån större skillnad men . . .



Trevliga killar som underhöll oss.
Daniel DaSilva & Mårten Andersson:



Ha Ha "Ha en riktigt trevlig dag" Hasse Brontén:



Daniel ville lära oss sina bästa "partymoves". Vad sägs om "brandslangen", "gräsklipparen" och "kebaben"?
Här ser ni delar av "brandslangen":


Foto: Sandra Åström

Lite mys:


Foto: Sandra Åström

Värre ställen har man varit på :)


Foto: Sandra Åström

Brunch dag 2 bestod av buffé:



Vacker bordsdekoration:



Min mat :)



Föreläsning av David Eberhard. Mycket intressant lyssning !!


Foto: Jenny Bergvall

Innan vi åkte hem så drogs det slumpvis vinnare av diverse fina saker.
Jag vann  . . . .


Foto: Sandra Åström

...... detta fina halsband:



Och för en av dom två bästa slogans om helgen (vi skulle skriva en slogan som måste innehålla orden: Maggan, Korvar & Blogg) vann jag:



Dena andra tjejen vann en ny mobil med kontantkort från 3. Gissa om jag är otroligt nöjd och tacksam över att det var jag som vann weekend`en !!

Jag passade på att köpa två böcker:



Tusen Tack supertrevliga & vackra Magdalena !!



Rickard !



Tjocko !



Sist och minst; Tack underbara Lotta för ditt charmiga sällskap hela helgen !!







Ps. Tack Jenny & Sandra också för att ni delar med er av några bilder.
Attans att mitt batteri skulle ta slut :( Ds.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sicken bra helg vi hade. Tack för länkningen o fotoref ;-)

KRAM

2010-01-26 @ 11:17:25
URL: http://jennybergvall.blogspot.com
Postat av: Sandra

Kul att se även dina bilder från vår härliga helg!



Kram kram!



2010-01-27 @ 00:09:05
URL: http://www.familjenastrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0