Föräldrardagar och spruta nr. 2

Hysterin kring Svininfluensan har ju lagt sig så jag helt glömt bort att barn under 13 år skulle ta en andra spruta. Ringde till Runby VC och fick till svar att det var drop-in tider på det denna vecka.
Får nog bli så att Amanda får sin andra spruta i morgon eftermiddag.
Känns lite bortkastat att ha tagit första dosen om man inte tar andra ?!?

Har precis suttit tio minuter i telefonkö hos försäkringskassan !!
Skulle kolla om och hur många föräldrardagar jag/vi har kvar att ta ut.
Det visade sig att det finns ju några kvar, så jag ska nog ta och boka in någon ledig långhelg framöver :)

Fast jag bara jobbat två dagar efter ledigheten så känns det ändå segt. Jag tror att det är vetskapen om att nästa "lång-ledighet" inte är förrän i April - till påsken !!
Ååååh, vad det känns långt dit :(

Man får se till att hitta små andra ljusglimtar att se fram emot, och jag har ju "min" helg den 23-24 Januari att längta till. Ska verkligen bli skitkul och superläskigt :)


Kommentarer
Postat av: Nana

Hej!

Ville o Agnes fick sin andra spruta innan jul o båda fick feber. Det fick dom inte av första, tydligen så är risken större att dom får feber av den andra...

Vad är det som händer den 23-24?

Kram!

2010-01-12 @ 21:52:36
Postat av: Jenny

Men hallå, skall vi iväg på samma helgmys nästa helg?!? Vem åker du med? Såg att du skrev vi någon stanns.

2010-01-14 @ 22:51:24
URL: http://jennybergvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0