Fredagsmys & Katthår

Fredagskvällen på Lövstavägen 82 var väldigt lugn. Vi åt en ganska sen middag och sen bänkade vi oss i soffan framför tv´n.
Amanda och jag kollade på Let´s Dance (Amanda somnade som vanligt i halvtid) och Magnus kollade på På spåret.
Ute i vardagsrummet hade vi mys med jordnötsbågar (Tack Anna-Lena dom var jättegoda!!!) och Cola.
Amanda har inte börjat dricka läsk ännu. Hon gillar inte kolsyran, men hon vill gärna tycka om det så hon smakar en klunk lite då och då och ser jätteglad ut och säger: "Mmmm" samtidigt som näsborrarna blir utvidgade och kinderna drar ihop sig. Jag tror att hon kommer hålla sig till juice ett tag till :)





I morse fick jag för mig att jag skulle kamma katterna. JamJam hårar nåt alldeles gräsligt i perioder, och just nu är det en sådan. Man kan inte ta upp henne i famnen utan att det ser ut som att man har en ulltröja på sig.
Jag kammade henne först och Mulle sen.
Det skiljde sig lite på hur mycket hår dom tappade kan man säga . . .



Gissa vilken hög som tillhör(de) vem ?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0