Kräks

Amanda var alldeles vit om nosen när jag hämtade henne från dagis idag, och vi hann inte mer än hem och ta av oss ytterkläderna innan hon sprang in på toaletten och kräktes :(

Nu håller jag alla mina tummar så hårt att dom vitnar att jag inte blir sjuk till kommande helg.
Jag bara m å s t e åka !!

Kan ju iofs vara något tillfälligt, men jag vet att några barn på hennes avdelning varit magsjuka sista veckan. . . .

I morgon blir det alltså till att vabba. M har sin sena vecka så han får börja lite senare, och jag gå hem lite tidigare så delar vi på det !

Nu ligger lillsessan i soffan under täcket och kollar på tv. Hon säger att hon är trött och vill vila - och DET tyder ju på att hon inte är alldeles kry :(

Oooops i skrivande stund rusar hon iväg till toan igen.

Någonting säger mig att detta inte var en tillfällighet . . . .


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det där låter inte tillfälligt alls. Hoppas du/M inte smittar era arbetskamrater nu när ni gör halvdagar. Inte skoj alls.



KRAM



PS, vill se fotobevis på hur håret blev... när du har tid ;)

2010-01-19 @ 18:48:06
URL: http://jennybergvall.blogspot.com
Postat av: Jenny

By the way.. jag var VÄLDIGT NÄRA att ta med mig A hem idag. Men nu är jag sååå glad att jag aldrig frågade henne o Jakob.

2010-01-19 @ 18:49:25
URL: http://jennybergvall.blogspot.com
Postat av: sara kvick:)

stackars amanda:( hoppas att hon inte e sjuk tills i helgen.<3

2010-01-20 @ 17:51:15
URL: http://kvicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0