Let´s Dance och godisfrossa !

I går var det äntligen premiär för Let´s Dance.
Jag hade bett Darlingen köpa gottis inför kvällen, och eftersom han oftast köper så konstigt godis så sa jag att han skulle köpa mycket (så kanske i alla fall nånting skulle vara gott)
Snacka om att han kom hem med godis !!
Vi fyllde halva vardagsrumsbordet med skålar.

Vi åt inte upp hälften ens, så nu har vi Lördagsgodis så det räcker och blir över också :)

Vad tyckte du om Let´s Dance ?
Jag skrattade så jag fick ont i magen till Willy.
Jag blev tokbesviken på Elin.
Jag blev impad över Gudrun, vilken kropp kvinnan har....
Jag blev kär i Claudia. Hon var jätteful i går, men VILKA ben !! Och hur bra var hon inte då ?
 
...... och precis som i Melodifestivalen så blev jag irriterad bara jag såg Molly. Kan inte hon bara inse att hon gör sig bäst där hon hör hemma - i Bolibompa !!


Kommentarer
Postat av: sara kvick:)

vi hade mycket godis:PP<3:)kram

2010-01-13 @ 19:35:11
URL: http://kvicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0