Nu är det bokat :)

Har idag bokat in mig och Darlingen på Thoresta Herrgård den 24-25 April.
Shit jag kan fortfarande knappt tro att JAG vann. Jag som inte kan skriva slogans, jag försökte bara få till ett rim :)
Värdet på detta var 3500:- så det var otroligt generöst av ägaren att "sponsra" med detta.

Nu har jag nåt att se fram emot när jag sitter med kofta, raggsockor och filt i soffan om kvällarna och fryser så jag huttrar.

Och kanske. Kanske kommer jag åka på en Schlagerweekend innan det . . . . . .  :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh så himla myigt - och GRATTIS än en gång :)

Schlagerweekend låter bra..



kram

2010-01-27 @ 00:11:29
URL: http://www.familjenastrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0