Nyårslöfte

Darlingen och jag har bestämt att vi under hela 2010 inte ska äta på Max, Mc Donald´s, Burger King, Pizzeria, Gatukök osv . .
Det har ingenting med vikt, hälsa och motion att göra, utan bara som en "kul" grej.

Vem tror ni kommer få abstinens först ?
Magnus kommer garanterat sakna pizzan, och det enda jag tror att jag kommer få riktigt sug efter är kebab.

Igår fick Amanda "Happy Meal" till lunch, och som vanligt så orkade hon inte äta upp allt.
Av gammal vana så var Magnus på väg att äta upp "resterna", men det satte jag STOPP för :)


Kommentarer
Postat av: Nana

Lycka till säger jag :-) Ni är otroligt duktiga om ni klarar av det..Jag skulle inte klara det...

Kram!

2010-01-08 @ 13:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0