Skolval

Kom på att detta är sista veckan för att lämna in sina skolval.
För att göra skolvalet så vill kommunen att man går inte på deras hemsida och loggar inte med sin e-legitimation.
Har man ingen kan man få ett lösenord hemskickat på posten.

Jag HAR e-legitimation från banken, men fanskapet fungerar inte när jag ska välja !!!
Förmodligen kommer jag inte hinna få nåt lösenord denna vecka heller, för det skulle ta ett par dagar.

MÅSTE komma ihåg att ringa deras IT-support i morgon . . . .
Åh vad jag avskyr teknik som inte funkar !!!

Kommun & Landsting, FK mm brukar ju alltid annars använda sig av pappersblaketter och den gamla hederliga brevgången.
Men inte i detta fall inte, allt för att jävlas :(

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vilket skit...



Jag satt nyss och strulade med min e-leg då jag skulle logga in på banken för att betala för mitt smink och det.. Höll på att bli tokig - men till slut gick det bra...



Kram!

2010-01-27 @ 00:10:29
URL: http://www.familjenastrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0