Snart :)

Snart är det äntligen Lördag !!
Jag har börjat hänga fram lite kläder, skor och andra saker som jag ska ha med mig.
Eftersom kvällen, enligt "schemat", kommer bjuda på en del överraskningar så vet man ju ine riktigt hur man ska vara klädd. Dessutom måste ju bikinin med då vi har tillträde till relaxavdelningen :)

Jag ska vara där två dagar, men kommer förmodligen ha med mig kläder för två veckor . . .

I morgon eftermiddag ska jag till S och göra nya naglar. Det var jättelänge sedan jag gjorde det sist, men nu fick jag ett ryck och ringde och bokade tid. Hon var så snäll och lät mig komma 15.30 fast hon egentligen ville att jag skulle komma senast 14 :)

Ska försöka komma ihåg att göra före- och efterbilder så får ni se.
Ja visst ja, jag la ju aldrig in nån bild på "svartskallen" efter att det blev klart.
Det kommer säkert en massa bilder efter helgen, och då kanske jag själv är med på nån av dom :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0