Vad har hänt ?

Vad har hänt med tv´n på sista tiden ? Det går ju a l d r i g nånting bra nuförtiden !!
Eftersom maken jobbar sent denna vecka så fördriver jag tiden framför datorn :/

Såg på Jennys blogg att hon svarat på en massa frågor om sig själv.
Jag kopierar den och skriver in mina svar.

Kanske får ni svar på nåt ni alltid gått och undrat om mig :D

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Bara Ljudet.
2. Vem såg dig senast naken?
Amanda antar jag.
3. Hur såg du ut på högstadiet?
För det första (tro det eller ej) så var jag SMAL. Blonderad till tusen, med värsta sprayade ståluggen :)
4. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Förmodligen ungefär som min mamma ser ut nu . . .
5. Hur var du på dagis?
Var hemma med min mamma, som var dagmamma.
6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Hjälpsam, rolig och opretentiös.
7. Biter du på naglarna?
Ja tyvärr.
8. Har du något handikapp?
Se ovan . . .
9. Är du rädd för att få hängbröst?
Inte så värst.
10. Tror du att Gud är en man eller en kvinna?
Ingen aning.
11. Svär du?
Hell Yes !
12. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Alltid trevlig :O
13. Hur homo är du på en skala 1-10?
2-3 Kanske . . . Ingen aning !
14. Tror du på utomjordingar?
Vet inte vad man ska tro.
15. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Tacos.
16. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
KORV !!!
17. Har du blivit arresterad?
Nej.
18. Ljuger du?
Inte till vardags, men det händer nog nån gång.
19. Har du kysst en polis?
Inte vad jag kan komma ihåg.
20. Har du någonting att dölja?
Säkert . . .
21. Vad har du på din nyckelknippa?
Daahhhh - Nycklar !!
22. Är du/har du varit gift?
Är.
23. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojk-/flickvännen från krogen?
Tror inte det. Jag menar, jag kan ju ändå inte hämta honom med bil så vad skulle meningen vara ?!?!
24. Kan du laga cyklar?
Tveksamt.
25. Kan du fixa med bilar?
Har aldrig ens försökt.
26. Brukar du köra om?
Ååååååker pendeltåg. Jag är en loooser baby, jag har inget körkort :)
27. Kan du baka bröd?
Självklart !!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för kul läsning ;-)

2010-01-20 @ 23:08:45
URL: http://jennybergvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0