Feber !

Igår var Amanda och jag hemma hos Micki och Hanna och åt middag.
Efter maten var vi även en sväng till parken.





Under större delen av kvällen vara Amanda grinig och kinkig.
När vi sen kom hem vart vi osams och jag "slängde in" henne på rummet.
Kvart över sju sov hon !!

När Amanda somnat bestämde jag mig för att baka en kaka att ta med till vårat Fredagsmöte på jobbet.
Det skulle bli en vit kladdkaka på digestivebotten.

Smör & vit choklad....
Inte en kaka för dom som tänker bada i bikini i år ;)







När vi vaknade i morse hade Amanda 39 graders feber.
Kanske inte så konstigt att hon var gnällig kvällen innan.
Fick stanna hemma med henne idag.
Ingen kaka för kollegorna med andra ord . . .

En frusen fast skållhet tjej tillbringade dagen på soffan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0