Idag . . .

I morse var jag nere på Skopan.



Jag hittade ingenting speciellt.
Jo, jag shoppade två saker till Amanda.
Jag brukar aldrig titta på kläder där nere, men idag gick jag ett varv.
Hittade en tunika/klänning och ett par tre kvarts jeans som såg helt nya ut.
Dagen till ära var det 50% rabatt på alla kläder, så mitt totala inköp blev hela 23:-



Tuffa Jeans va ?

Klockan 13 skulle Amanda på kalas hos Adam, så vi var tvugna att åka till Barnens Hus för att köpa present.



Det blev Polislego . . .

Amanda passade även på att köpa lite kulor i lösvikt.
Kändes som man stod och plockade smågodis :)



Kalasklädd:



Detta var klänningen jag köpte i morse.



På eftermiddagen hade vi lite fika med Farmor & Farfar, samt Farbror Mathias med hans två tjejer.
Felix fick ännu mera pengar, så nu kommer han kunna köpa en riktigt fin mobil !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0