Som sagt . . .

. . .  det blev Gröna Lund idag.
Nu är vi hemma. Trötta och kalla, men mycket nöjda.

Vi tog tåget in:



Framme ! 15 minuter före öppningstid.



Sen blev det åka av.
Som tur är åker inte Amanda dom allra läskigaste attraktionerna,
så jag kan utan problem åka med henne :)













Vi tog en nachotallrik till lunch:



Och Amanda köpte godis :)



Vi träffade även Amandas kompis Jakob och hans kusin.



Vi tog även lotter, och vann en del.
Bl.a en tiara:



Och "lite" godis:



Som sagt, en nöjd Amanda var det som åkte hem med färjan.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vill också kunna få upp mina mobilbilder i bloggen!!!! Hur göra?!?! Var snäll och kom förbi och hjälp mig en dag ;-)



Vilken godisvinnare... Jag är avis!



Snor med mig bilden på Jakob o kusinerna ;-) OKej?!?

KRAM

2010-06-15 @ 21:36:15
URL: http://jennybergvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0