Avprickning av inköpslista

Helgen har varit lugn i det Kvicka hemmet.
Jag håller på att pricka av inköpslistan inför Amandas barn- och släktkalas.

I Lördags var jag och Magnus ute en sväng och köpte födelsedagspresenter.
Det blev en stor låda lego, ett Pippispel, skor och lite andra småsaker.

Idag har jag handlat ballonger, serpentiner, sugrör, servetter, godis till påsarna mm.
Var en sväng till ÖB och köpte även på mig lite otroligt nödvändiga (!!) saker inför påsk :)

I skrivande stund sitter jag med datorn i knät, för jag har skjutit fram fåtöljen till terassdörren där solen verklgen ligger på och gassar. Såå skönt !
Ute blåser det idag, så även om det ser skönt ut så är det lite småkallt.
Amanda och Matilda (som har namnsdag idag) håller på att sopa bort snön på terassen - perfekt !!

Nu ska jag nog slå igen ögonen en stund  och bara njuta av solen.
Amanda och jag steg upp 06.30 idag så risken finns att jag slumrar till.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ahh... närmar det sig födelsedag!

Här fyller sonen år om ett par veckor.. Köpte lite kalassaker från en av länkarna du la ut häromdagen :)



Lät mysigt att sitta i solen och ha det skönt!



Kram!

2010-03-16 @ 22:56:56
URL: http://www.familjenastrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0