Förkyld !!

Amanda var ju hemma från dagis i början av veckan för att hon var så förkyld. Natten till Tisdag började jag känna att det rev i halsen och nu är jag superförkyld. Det rinner i näsan, drar bakom örat och molar i huvudet. Inget kul alls och jag har noll lust att sitta här på jobbet. I går kväll var Amanda hemma hos sin bästis och lekte och åt middag, det var jätteskönt för då kunde jag ligga på soffan flera timmar utan dåligt samvete.
I morse vaknade även Magnus och var snorig :(

I kväll ska vi på Björn Skifs på Cirkus. Det blir till att ladda med Ipren innan . . . .
I morgon är jag i alla fall ledig !!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Krya på dig snart!

2010-03-25 @ 13:44:49
URL: http://jennybergvall.blogspot.com
Postat av: Sandra

Usch.. krya på dej!



Hoppas det var bra i går kväll och att du orkade med!



Kram kram!



2010-03-26 @ 08:39:28
URL: http://www.familjenastrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0