Lördagsfix

Nu har vi varit nere i Centrum och klippt oss. Både Jag, Amanda och Magnus har kapat en bit var.
Amanda tycker det är jättekul att klippa hos sig hos frisören. Först får man kaka och salta pinnar innan man klipper sig, och när man är färdig får man lila slingor :)



Jag råkade nämna att jag skulle på fest ikväll, så frisören ville locka mig ordentligt.
Ser ut som en riktig kärring rent ut sagt. Därav ingen bild på mig just nu.
Kanske en senare när jag fått fixa till mig lite . .

När alla klippt sig var vi hungriga, så det fick bli en lunch på Centrum.



När vi kom hem så satte Amanda och jag igång med att styra upp inför kalaset i morgon.
Det var godispåsar som skulle packas och det var grisar som skulle klippas ut och en massa andra småsaker.







Nu längtar Amanda jättemycket tills i morgon då kompisarna kommer på kalas.
Jag tror hon tycker det ska bli roligare än den "riktiga" födelsedagen på Måndag :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt med nyklippt familj!



Hoppas att allt går bra i morgon!



Kram kram!

2010-03-20 @ 23:02:11
URL: http://www.familjenastrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0