LördagsLista

Gör som Jenny, härmar Sandra :)

Tid upp: 06.15
Känsla just nu: Trött!
Jobb: Nope :)
Outfit: Sunkiga mjukisbyxor modell gravidstora, och en svart slitochslängtunika.
Middag: Klockan 07.45 på morgonen har jag inte hunnit tänka tanken på middag....
Övriga familjen: Amanda  i soffan framför Bolibompa, Mannen i sängen kollar text-tv. Sara & Felix är i Sälen med sin mamma.
Premiär: Ikväll ska jag har mina nya stövlar för 1:a gången !!!!
Påhälsning: Hälsade på hos Jenny en stund igår kväll. I kväll ska jag hälsa på hos A & B på en fördrink innan festen :)
Dricker: C-vitamin brustablett.
Äter: Ingenting för tillfället. Åt en ostsmörgås nyss.
Kvällsnöje: Aris 40-års fest !!!
På min tv ikväll: Amanda kommer säkert kolla in Vintergatan, och sen vill nog farmor & farfar (som ska vara här hemma med Amanda) kolla på Körslaget.
Läser: Skvaller.....
Längtar till: Påsk!!
Funderar på: Mycket. Som vanligt går hjärnan på högvarv....

Ha en trevlig Lördag !!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att läsa!

Ha det så kul på festen i kväll!



Kram!

2010-03-20 @ 14:55:03
URL: http://www.familjenastrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0