SportlovsFredag

Dom stora barnen har haft sportlov denna vecka och dom kom hem till oss igår kväll.
Jag och Amanda var lediga idag för att kunna hitta på någonting med dom.

Det blev bio i Kista.
Amanda och jag tittade på:

Prinsessan & Grodan!


Sara & Felix tittade på:

Alice i underlandet!


Jag är verkligen inget fan av tecknade filmer, men jag tyckte faktiskt att filmen var bra. Både rolig och söt !
Rekommenderas för barn i åldrar under tio . . . .

Nu har vi ätit den obligatoriska fredagstacosen :)
I dag blev i det gratäng.

Senare blir det invänta mannen/pappan och Let´s Dance ! 

Visst ja!
Jag köpte ju en ursöt gratängform på StockHome idag.
Måste ta kort på den och lägga ut, ska bara diska den först :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul!

Här hemma vill se båda filmerna...



Kram kram!

2010-03-06 @ 09:32:35
URL: http://www.familjenastrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0