Tjejmiddag!

Igår hade jag mina kompisar Mimmi, Nana & Jenny på middag.
Jag bjöd på Kräftsoppa och hemmagjord Dajmglass och det verkade dom tycka om :)

Dessa tre brudar är världens goaste tjejer och vi stöttar varandra i vått & torrt och i sorg & glädje.
Skönt att ha sådana kompisar faktiskt. Man behöver inte umgås eller höras av varje dag, men behöver man ett lyssnande öra, en hjälpande hand eller ett förstående hjärta så vet jag att dom alltid finns där och självklart jag för dom !

Love U girlies :)

Kommentarer
Postat av: Nana

2010-03-03 @ 20:31:03
Postat av: Nana

Oh, vad gulligt skrivet :-) Får nästan en tår i ögat...Jag kan ju bara säga att jag håller med till 100 %, är sååååååååå glad att ni är mina vänner..behöver verkligen er!!



Love U 2!

2010-03-03 @ 20:32:51
Postat av: Sandra

Mysigt med en tjejmiddag mitt i veckan!

Gott lät det oxå!



Kram!

2010-03-03 @ 22:53:15
URL: http://www.familjenastrom.se
Postat av: Mimmi

Hjärtat! Glöm inte bort att du är en stor bidragande orsak till att vår "grupp" är så otroligt härlig. Vilken gåva vi har fått, att träffas som jobbarkompisar och sen bli vänner för livet! Jag älskar er och vet inte hur jag skulle klarat mig igenom mina svårigheter utan er vid min sida. Det är en otrolig trygghet och en makalös lycka att ha er tätt intill, sida vid sida, vad som än händer. Tack Göran, Christer, Helena och Otto som gjorde detta möjligt!!! De visste inte hur rätt de gjorde när de anställde oss ;-)

Massor med långvariga kramar,

Världens mest lyckligt lottade Mimmi

2010-03-05 @ 17:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0