Jag har sagt det förr !

Men det tål tydligen att upprepas.
Busschaufförerna i Väsby m å s t e ha fått sitt körkort i samband med att asylansökan beviljades !!!!

Dom kan knappt Svenska.
Dom pratar ofta och högt (på sitt jalla-språk) i mobilen samtidigt som dom kör.
Dom kör som Idioter.

I morse höll en stackars cyklist på att sätta hälsan till när "min" busschaufför totalt ignorerade honom och bara körde.
Chauffören trodde han skulle få medhåll av oss passagerare när han gormade och viftade med armarna. Han hojtade att cyklisten bara cyklade rakt ut.

Alla passagerare svarade i kör: "Det är ju ett Ö V E R G Å N G S S T Ä L L E !!!!"


Kommentarer
Postat av: Nana

Ha ha ha, tur att man inte behöver åka buss då :-)

Trevlig helg! Kram

2010-10-01 @ 09:07:06
Postat av: Anna

Haha, blev också varse om att buss-chaffisarna i Väsby kör efter egna regler. Chauffören jag såg i morse körde en s.k. dragspelsbuss - rätt ut i korsningen, utan koll på att det var han som hade väjningsplikt... Bilstackarn framför mig fick väja ut i mötande körfält, tur att det inte kom nån från andra hållet...! Jisses!

2010-10-01 @ 22:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0