Och så var det helg igen !

Ikväll kommer Felix till oss. Ska bli mysigt. Det var länge sedan han var hos oss nu.
Dessutom kommer kusinen K och hälsar på. Han ska sova över hos oss både i kväll och i morgon.

Killarna får ta S & F´s rum.
Sara får sova i Amandas rum.
Amanda sover (som vanligt) i vårat rum.

Finns det hjärterum  . . . .  :)

Ikväll blir det väl mest bara tv-tittande och tv-spels-spelande.
Ska röra ihop en Tacogratäng till middag tänkte jag.

I morgon ska jag på Skopan.
Amanda ska på kalas på Barnens Djungel, och innan dess inhandla två presenter.
Jag ska också någon gång under dagen få behandling av min Kiropraktor P.
Hemma hos honom !
Känns skönt och lyxigt att kunna få den servicen. Inte behöva åka till hans mottagning på kvällen.
På kvällen ska gubben ut och drick öl . . . .

På Söndag ska jag & Amanda gå på maskerad med hennes klass.
Helt ärligt, så känns det sådär att lägga några timmar på en Söndag på det. Men Amanda tycker det ska bli jättekul, så vad gör man inte . . .

Hoppas DU får en trevlig helg !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0