Kläder!

Förra veckan beställde jag en vinterjacka och byxor till Amanda på nätet.
Leverans kunde ske i slutet av November!!
Kändes lite för sent, med tanke på att vintern kan ju ha pågått ett tag då redan.

Jag avbokade beställningen, och tog igår med mig Amanda till Centrum i stället.
Där hittade vi samma modell av jacka, fast andra färger.
Amanda tyckte den var jättefin, och jag gillade priset (199:-) så den fick det bli.
Tyvärr hade dom inte hunnit få in byxorna ännu, men jag ska hålla ögonen öppna så vi kan köpa dom också.
Dom kostade 99:- så det var ju verkligen ett kanonpris.

Amanda har dessutom vuxit ur de flesta av sina kläder under sommaren så det fick även bli ett par jeans till (hon fick två par nya byxor och några tröjor för två veckor sen) och en jättetuff rutig skjorta.

Sedan gick vi till Stadium och införskaffade gymnastikkläder som hon ska ha på Tisdagar i skolan.
Hon hade gympa när hon gick på dagis också, men nu var det tydligen så mycket viktigare med vad man ska ha på sig :)
Dom hade ett bra paketpris på detta, så för 199:- fick vi tröja, byxor, gympapåse & en vattenflaska.

Hade även lovat Amanda att vi skulle köpa ett Marsvin.
Flera av hennes hompisar har sådana marsvin och hon ville så gärna också ha ett.

Oj oj oj, vad lätt det är att göra av med pengar.
Synd att dom inte växer på träd !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0