Mysbelysning . . .

När vi städade ur mormors lägenhet så ville jag inte göra mig av med hennes takkrona som hängde över vardagsrumsbordet. Jag hade ingen aning om vad jag ville göra med den, men jag ville ändå behålla den.
Ett tag var jag inne på att hänga upp den på terassen, men där får man ju inte borra i taket.

I Måndags när jag kom hem från jobbet hade Magnus hängt upp den i badrummet.
Åh vad det blev fint, jag v i s s t e väl att jag sparade den av en anledning.

Ikväll tände jag ljusen i den och sjönk ner i ett varmt bad - det var riktigt mysigt !!

Okej, här ser det inte så mysigt ut, då blixten på kameran är på:
(Bilden tagen ifrån badkaret)


Men håll med om att detta ser mysigt ut:


Kommentarer
Postat av: alp

åhh vad mysigt, då kanske man blir bjuden på ett bad då.

2010-09-29 @ 10:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0