Veckan som gått:

I Måndags var jag på Hundkurs med Smilla. Vi ska egentligen gå Söndagar klockan 10, men eftersom vi inte hunnit hem från Söderköping vid den tiden i Söndags så fick vi ta igen den dagen(kvällen) efter.
Smilla var mycket duktigare än vad jag räknat med. Trodde hon skulle vrålskälla mest hela tiden, men det gick faktiskt bra.

I Tisdags åkte Magnus till MediaMarkt och hämtade vår nya TV. Dessvärre så klickade inte stativet riktigt med TV:n så vi fick vänta tills idag med att montera upp den. Onsdag & Torsdag hade affären stängt för inventering och i går hann vi inte dit. Idag åkte vi dit igen och fick förklarat för oss att baksidan av TV:n var lite förskjuten men det skulle gå bra ändå. Man fick bara ta i lite mer :O

I Onsdags kväll var det föräldramöte i skolan och där blev jag klassansvarig för Amandas klass på RunbyDagen.

I Torsdags jobbade Magnus till åtta, så jag, Amanda & Sara åt middag och kvällsmyste utan honom ;)

I Fredags var jag med Smilla till veterinären pga hennes smutsiga öron. Det visade sig vara en svampinfektion (kan komma av att hon badade så mycket i somras) Vi fick recept på örondroppar och jag blev 960:- fattigare :(

I morse vaknade jag först till vid 05.30 då Magnus gick upp. Han skulle iväg och golfa.
Somnade sedan om och väcktes av Amanda tio i åtta.

Halv nio kom Mamma och Malva, och vi gick på en långis i skogen.
Sedan lämnade vi hundarna här hemma och gick en sväng på Skopan.

Ikväll blir det bara hemma-mys med familjen. Vi är storfamilj denna helg.

I morgon är det hundkurs nummer 2 som står på schemat, samt en tur till Värmdö där jag ska hälsa på morbror Stephan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0